meiMeiul

Ce beneficii aduce meiul?
- Tratează respirația urrât mirositoare.
- Conține substanțe absolut necesare pentru sănătatea părului, a unghiilor, a dinților și a pielii.
- Combate indigestia.
- Reface cantitatea de fier din organism.

Informații nutriționale pentru 100 de grame de mei
- 119 kcal.
- Graăimi: 1 gram.
- Carbohidrați: 23.700 grame. Proteine: 3.500 grame.
Ce vitamine și minerale conține meiul? - Vitamine: retinol, niacina, tiamina, riboflavina și piridoxina.
- Minerale: fosfor, potasiu și magneziu.
Ce proprietăți terapeutice are meiul?
- Datorită efectului alcalinizant, meiul se recomandă celor care suferă de artrite.
- Ajută in prevenirea avorturilor spontane; este foarte benefic daca este inclus în alimentația zilnică în cazurile de greață din primele luni de sarcină.
- Este folositorîn cazurile de diaree.
Meiul este considerat drept cereală cu cele mai multe substanțe nutritive din lume, un aliment complet, bogat în proteine și cu un conținut scăzut de amidon. Conține silicon, substanță vitală pentru sănătatea părului, dinților, pielii și unghiilor.
De asemenea, dieta cu mei este potrivită pentru cei care suferă de boala celiacă, pentru că nu conține gluten. Dintre toate varietățile de mei, sorgul este cel mai valoros din punct de vedere nutrițional. Adăugat în pâine, în salate sau în supe, acest soi de mei le sporește valoarea nutritivă.

X Închide fereastra

www.focusnet.ro