meiMeiul

Ce beneficii aduce meiul?
- Tratează respiraţia urrât mirositoare.
- Conţine substanţe absolut necesare pentru sănătatea părului, a unghiilor, a dinţilor şi a pielii.
- Combate indigestia.
- Reface cantitatea de fier din organism.

Informaţii nutriţionale pentru 100 de grame de mei
- 119 kcal.
- Graăimi: 1 gram.
- Carbohidraţi: 23.700 grame. Proteine: 3.500 grame.
Ce vitamine şi minerale conţine meiul? - Vitamine: retinol, niacina, tiamina, riboflavina şi piridoxina.
- Minerale: fosfor, potasiu şi magneziu.
Ce proprietăţi terapeutice are meiul?
- Datorită efectului alcalinizant, meiul se recomandă celor care suferă de artrite.
- Ajută in prevenirea avorturilor spontane; este foarte benefic daca este inclus în alimentaţia zilnică în cazurile de greaţă din primele luni de sarcină.
- Este folositorîn cazurile de diaree.
Meiul este considerat drept cereală cu cele mai multe substanţe nutritive din lume, un aliment complet, bogat în proteine şi cu un conţinut scăzut de amidon. Conţine silicon, substanţă vitală pentru sănătatea părului, dinţilor, pielii şi unghiilor.
De asemenea, dieta cu mei este potrivită pentru cei care suferă de boala celiacă, pentru că nu conţine gluten. Dintre toate varietăţile de mei, sorgul este cel mai valoros din punct de vedere nutriţional. Adăugat în pâine, în salate sau în supe, acest soi de mei le sporeşte valoarea nutritivă.

X Închide fereastra

www.focusnet.ro